
Doména obecrovinka.sk
Toto je oficiálna webová stránka obce Rovinka.
Oficiálne stránky využívajú doménu obecrovinka.sk.
Táto stránka je zabezpečená
Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.
Majetok, rozpočet, účtovníctvo
12.03.2025
Referent rozpočtu a účtovníctva
- samostatne spracováva a kontroluje účtovné doklady za obecný úrad, školskú jedáleň, materskú školu pre evidenciu príjmov a výdavkov obce (finančné účtovníctvo),
- vykonáva zaúčtovanie bankových výpisov a pokladne,
- vykonáva mesačnú, štvrťročnú a ročnú účtovnú závierku,
- spracováva záverečný účet obce,
- zodpovedá za prípravu a spracovanie návrhu rozpočtu obce a sleduje jeho čerpanie,
- spracováva daňové priznania pre daň z príjmov za obec,
- dbá o hospodárne využívanie finančných prostriedkov,
- spracováva štatistické výkazy,
- spracováva rozbory hospodárenia,
- spracováva a predkladá materiály na rozhodnutie obecného zastupiteľstva v rámci svojej pracovnej náplne,
- zabezpečuje úkony v zmysle zákona č. 416/2001 Z. z. o prechode kompetencií zo štátnej správy na samosprávu v okruhu svojej pracovnej náplne,
- sleduje a kontroluje dodržiavanie VZN obce v rámci svojej pracovnej náplne sleduje účtovnú, daňovú a ekonomickú legislatívu a informuje o zmenách,
- vypracováva návrhy na všeobecne záväzné nariadenia obce a predpisy platné na území obce,
- vystavuje odberateľské faktúry, sleduje ich splatnosť a vystavuje urgencie po splatnosti,
- organizovanie a zabezpečovanie obstarávania prác, tovarov a služieb s nízkou hodnotou podľa platných právnych predpisov a vnútornej smernice o verejnom obstarávaní,
- spolupracuje s príslušnou komisiou obecného zastupiteľstva.
Referent správy majetku
- vedie evidenciu hmotného a nehmotného majetku obce, vykonáva jeho aktualizáciu,
- mesačne spracováva odpisy majetku obce,
- vykonáva inventarizáciu majetku,
- zabezpečuje evidenciu hrobových miest vrátane správy poplatkov za hrobové miesta,
- spracováva a kontroluje účtovné doklady za obecný úrad, školskú jedáleň, materskú školu pre evidenciu príjmov a výdavkov obce (finančné účtovníctvo),
- vybavuje spisovú agendu týkajúcu sa poistných udalostí,
- zabezpečuje kontrolu plnenia uznesení v oblasti majetkovo právneho vysporiadania vlastníckych práv (zabezpečenie vypracovania zmlúv, podpisov zmlúv, podania návrhu na vklad – komunikácia s katastrom nehnuteľností),
- spolupracuje s príslušnou komisiou obecného zastupiteľstva,
- príprava a spracovanie podkladov pre zasadnutie obecného zastupiteľstva v oblasti majetkovo-právneho vysporiadania,
- príprava a spracovanie podkladov zmlúv súvisiacich s nakladaním majetkom obce, zabezpečenie kontroly správnosti navrhovaných zmlúv o prevode správy majetku, nájomných zmlúv, zmlúv o zriadení vecných bremien, zmlúv o výpožičke a ostatných zmlúv v zmysle zásad hospodárenia s majetkom obce,
- kontrola plnení v zmysle platných a účinných nájomných zmlúv,
- vypracovanie metodických pokynov a návrhov interných smerníc pre nakladanie s majetkom obce,
- majetkovo-právne vysporiadanie majetku obce,
- riešenie prípadov neoprávneného užívania obecných pozemkov fyzickými a právnickými osobami,
- komunikácia so štátnymi inštitúciami v oblasti majetkového práva.
Organizačná štruktúra obecného úradu:
Organizačné útvary
Prenesený výkon štátnej správy:
Rozvoj a správa obce:
Správa obecného úradu:


Sekretariát, podateľňa, administratíva


Personalistika, sociálne veci, školstvo


Evidencia obyvateľstva, voľby


Manažér projektov/Publicita obce


Register adries, overovanie
Kultúrny dom